Geoblog.pl    wohanka    Podróże    Wietnam    witamy w Hanoi

witamy w Hanoi

Wietnam
Wietnam, Hanoi

Wczorajsze plany na dzisiejsze przedpołudnie przegrały w konkurencji z wygodnym łóżkiem. Sniadanko hotelowe tez priorytetem nie było i czas na nie minął zanim podnieślimy tyłki z łóżka. Zatem nieśpiesznie.Rozliczenie godnego polecenia Balo Hotelu potem check in na lot do Hanoi.Ogarnięci postanowiliśmy zaliczyć godzinny spacer w okolicy hotelu.Atrakcji pod dostatkiem w końcu sobota.Krąźymy po plantach na których trwa Japan festiwal in Vietnam .Dziś na "krzesełkach"zupka i kaczka z ryżem a na deser mikro banany. (70.000 za nas dwoje) .1 pm planowo ruszamy na lotnisko.(15000)Wszystko bez zakłóceń.Na pokład wchodzimy z plecakami a lot w pełni wykorzystujemy na .....spanie.To mam nadzieję koniec adaptacji do zmiany czasu (6h) i klimatu!!I Internet ponownie nie zawodzi.Taksóka czeka , jedziemy do Kangroo Hostelu na starym mieście.Szybki prysznic i na podbój miasta .Zaliczamy wszystkie ważne w okolicy strówki miejsca.Oczywiscie musiał znaleźć się czas na "krzesełka".Kończymy ok północy ja z pęcherzem na stopie Hanka z bulem pięty.Nie źałujemym że nie zostaliśmy na kolejną noc w Sajgonie.